15april

Idag har jag lagat mat. Det blev en pannkaksrulle, typ ungspannkaka med köttfärssås. Jag ska nämligen göra den på vårt köttfärsprov närvi kommer tillbaka till hemkunskapen efter prao, och det kan vara bra att ha testat innan. Dock fick jag en rejäl brännskada mitt i handflatan när jag skulle ta ut plåten...

Praon idag var perfekt, inget lagerarbete, utan plocka i butiken, flytta om en hel avdelning, och skylta om. Mycket skoj! Funderar just nu på om jag ska fila naglarna efter träningen eller innan, vilket betyder typ nu. Vi får se, snacka om i-landsproblem, haha! Hur som helst ska jag i alla fall ganska snart cykla iväg till träningen. Äntligen cykla, gud så härligt det ska bli!
 Förresten, vädret idag på eftermiddag, rena sommaren! Man kände sig helst perfekt med våriga kläder och vårigt väder, och nysopade gator. Det blir ingen outfit-bild, för jag glömde men:
♦Jeanstights- CHECK
♦Limegrönt linne och ljusgult linne- CHECK
♦Vita slitna Converse- CHECK
♦Ljus skinnjacka. CHECK
♦Blommig tunn sjal- CHECK
♦Stora örhängen- CHECK
♦Pilotbågarna- CHECK
♦iPod- CHECK
♦Brun axelremsväska- CHECK

Vägen till vårchic,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0