13april

Pratar med Frida i telefon, innan hon börjar sin prao på restaurang. Jag vaknade lite tidigare än jag behövt, så jag läste ut min bok, Aldrig fucka upp, av Jens Lapidus, och så kan jag blogga lite innan.
 Jag funderar på att cykla till stationen, men det blåser väldigt mycket! Men det är alltid skönt med lite lugt.
Jag får se om jag hinner blogga något ikväll, eftersom jag slutar klockan hlavfem, och kommer till stationen vid fem. Jag äter hemma hos mormor och morfar, för sedan har vi kvällsrep på skolan, till vår musikal, eftersom vi missar lektionstid under två prao-veckor. Vilket betyder att jag missar träningen... Jag VILL verkligen träna ikväll och var hur taggad som helst igår, tills jag kom på repetition idag...
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0