12april

Första dagen på praon på Stockhome, Kista galleria. Nästan bättre än en klädaffär deras prylar alltså. Varenda sak är så min stil! =D
Hur som helst var det i alla fall jätteskoj, och jag fick ställa ordning sakerna på borden, fylla på, packa upp på lagret och lite annat pyssel. Imorgon börjar jag elva istället, och slutar halvfem.

Nu äter jag müsli med mjölk, och ska starx möta Daniela på busshållplatsen. Vi ska fota till den nya designen som borde komma här snart. Tyvärr kunde inte Dani ta med datorn, så vi kommer bara att fota, så designen kommer nog upp senare i veckan, så snabbt som möjligt. Det är nämligen hon som är proffset och har Photoshop och en massa annat som kan vara bra. Och nej, jag retuscherar inte mina bilder. Den jag har i headern har vi ändrat färgen på löven lite grand, och min halsduk gjorde vi aningen blåare, och jag tror vi la i lite ljusare färg i min lugg, eftersom det regnade och det hade blivit mörk. Men inget fusk här inte!
Jag ska försöka komma överens med Dani om hur jag vill ha designen, så få hon fixa det när hon har tid.

Ikväll är det träning, så vi hörs antaligen inte mer ikväll,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: CArin

Sv: ja gult är inte en helt lätt buren färg. Men då kan det ju vara en bra ide att börja med naglarna. Lite lagom mycket lixom.!



Ha de

2010-04-12 @ 17:33:36
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0