12april kväll

Jag fick visst tid över till bloggning ändå. Eller snarare lust, jag kände att jag ville skriva lite här nu.
Men jag är rätt slut efter träningen, men har nu noga stretchat och ätit en smörgås som återhämtning. Och som sagt, jag börjar inte "arbetet" först elva imorgon, så jag kan ta det piano.

Jag och Dani har ju fotat, dock hade vi ytterst lite tid till det, så vi kunde hålla på riktigt lika länge som önskat, kanske. Men jag har valt två bilder, en till header, och en som profilbild. Det kommer nog upp i veckan faktiskt, eller det hoppas jag. Jag kommer göra en del andra förändringar i bloggen, som gör att den känns mer hemtrevlig, tror jag. Jag kommer byta färger på vissa stället, och byta stilar, storlekar, gadgets med mera, tills jag själv blir nöjd. Jag har liksom tröttnat på den förra. Vill ha något vårigt nu, inte en färgstark höstbild. Men jag vet att det är otroligt många av er som gillat den, så...

Bjuder på ytterligare ett av de lånade plaggen



En midjekort t-shirt med trekvarts-ärm och nitar på bröstfickan,
från Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

Super duper fin, :)<3

2010-04-14 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0