8sep

Tjohoo!

Vilket perfekt väder det har varit idag! Inte för varmt, inte för kallt, lagom är bäst!
Imorse när jag gick upp vid sju, kom jag på att jag började klockan åtta istället för nio, så då går jag upp halvsju istället. Men jag hann och behövde inte stressa särskilt mycket. Grejen var bara att jag cyklar alltid, och har inget busskort, och jag fick skjuts till skolan. Men Mickis var gullig och skjutsade mig halva vägen hem på sin cykel.
Kom hem från skolan för en stund sen. Har varit en bra, vanlig skoldag. Inga läxor, skönt!
Men tills på torsdag har vi en musikläxa och så har vi ett frivilligt no-arbete, men dem hade jag tänkt jobba på senare ikväll. Ska ringa en vän och se om någon vill hitta på nått. Är grymt sugen på att baka något!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0