4-5sep

Sorry för dålig uppdatering de två senaste dagarna,men har tyvärr inte hunnit...

I fredags hade jag träning, nästan direkt efter skolan. Alltid lika kul! Fredagskvällen spenderades hemma bara, gjorde inte så mycket.
Igår, lördags, var jag med Maria & Mickis nästan hela dagen. Marias pappa har flyttat, så vi titade på nya lägenheten och bakade äppelpaj och stekte pannkakor. Mums! Eftersom min farbror fyllde år, så tog jag tåget hem tillbaka till Väsby och firade honom hos farmor och farafar, där jag åt middag. Vid halvfem åkte jag tillbaka till Maria, men Mickis hade åkt då. Så M och jag hade myskväll och gjorde inte så mycket, lyssande på musik, snackade, och var ute. Det värsta var när vi var ute: Vi satt vid en busshållplats och pratade och fotade. Då skriker några typ tio-åringar "Wannabe-fjortisar". Sedan håller de på ett tag, ochvi kommenterar lite ibland,men tycker är otroligt omogna. Sedan cyklar de förbi och kastar nävar med sten på oss?! Dåfår vi nog och går där ifrån, och dåföljer de efter oss upp, och antagligen chanser lite bilken dörr vi gick in i, och sedan ringer de på, och springer iväg. HUR OMOGEN FÅR MAN VARA? Dessutom var det ett par år yngre än oss....
Usch alltså, Sedan ser vi från fönstret att de bodde några våningar under Maria. Vi tänkte nästan gå ner och berätta för deras mammor hur de höll på...
Tänk er för vad ni gör.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0