26sep kväll

GO'KVÄLL ALLEHOPA!

HAR JUST VARIT UTE MED NÅGRA I LAGET.
FRIDA UNDRADE OM JAG VILLE HÄNGA PÅ OCH ÄTA PIZZA MED CISSIOCH HENNE IDAG IGEN (FÖRRA FREDAGEN OCKSÅ), MEN JAG SA ATT JAG FAKTISKT SKULLE ÄTA HEMMA. VAR LITE TRÖTT EFTER ATT HA VARIT IGÅNG HELA DAGEN MED ANDRA. MEN VID HALVÅTTA CYKLADE JAG NER TILL BIPPEN, OCH FRIDA, FANNY, FANNY, CISSI, JAG EMIL & DAVID SKULLE SPELA FOTBOLL. MEN DET ÄR JU MÖRKT PÅ KVÄLLARNA NU, SÅ DET VAR LITE SVÅRT. VI BUSADE LITE MED VARNADRA ISTÄLLET, OCH TOG VARANDRAS GREJER OCH STACK IVÄG.
MEN VIS HALVTIO-TIDEN STACK JAG OCH CISSI HEM ÅT VÅRT HÅLL, OCH FANNY ÅT SITT, VI PALLADE INTE MED LÄNGRE, DET KÄNDES LITE TRIST ATT BARA VÄNTA...
CISSI OCH JAG SNACKADE EN DEL OM FÖRTROENDET TILL FÖRÄLDRARNA OCH HUR MYCKET DE EGENTLIGEN LITAR PÅ OSS. EN VIKTIG SAK SOM JAG KANKSE TAR UPP HÄR I BLOGGEN SENARE.
NU HR JAG SUTTIT MED ETT GLAS VATTEN OCH TACOCHIPS OCH VILAT.SKA NOG G OCH LÄGGA MIG TYP NU, ÄR SUPERTRÖTT VERKLIGEN!
HÖRS :)

Kommentarer
Postat av: torin

du verkar haft det kul :)

jag ska lägga mig nu, typ 1 timme efter dig, hihi :D

2009-09-26 @ 23:36:46
URL: http://tulline.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, ja, det var kul!

visst är det skönt att lägga sig tidigt även på helger? :)

2009-09-27 @ 16:25:48
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0