18sep (uppd. 17sep)

G'days! :)

Sorry, det blev ingen uppdatering igår...hade inte riktigt tiden.
Jag var i skolan som vanligt, och sen var jag med Carro efteråt, och vi kollade på filmen Slumdog Millionare, och den var rätt bra. Vi körde också lite Guitar Hero och hoppade studsmatta. Vi hade jätte kul! Vid halvsju typ, skulle jag till farmor för hon har fyllt år. Vi fick ost-och skinkpaj och kräftpaj! Jag älskar verkligen paj, alla sorter!  Pappa kom hem från Danmark också, kul att träffa honom! Sov rätt dåligt också, men kände mig ändå utvilad när jag vaknade, skönt!

Nu ska jag göra lite läxor innan jag har träning klockan fem. Ska bli kul att komma tillbaka till fotbollen, även om jag bara missat en inställd träning. Ikväll ska jag nog bara ta det lite lugnt, det är match imorogn också.
Ha en trevlig kväll!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0