13sep

Hejhej! Hur har er måndag varit?

Jag har just gjort so-läxa och ska nu skriva klart no:n hade jag tänkt. Har varit en bra skoldag med bara fyra lektioner. Fast vår mentor är sjuk/vabbar fortfarande och ska vara det hela den här veckan. Då har hon varit borta i två och en halvvecka! Vi får inte reda på någonting och lär oss ingen matte knappt. Idag fick vi reda på att vi ska ha ett prov IMORGON! Vi har inte fått någon planering och vet inte vad vi ska ha prov på, inte vikarien heller. Usch för oorganiserade lärare, prov och fakta!
Efter arbetet är klart ska jg äta middag och fotbollsträning vid halsju till åtta. I värsta fall, om jag inte är klar med no:n, gör jag den efter träningen.
Nu ska jag jobba lite grand. :)
HÖRS


Kommentarer
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Duktig du är! :)

2009-09-15 @ 10:21:16
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0