13sep

UPPDATERING:

Jag ber very much om ursäkt för senaste inlägget! Något hände, så det sparades på bloggen, fast jag inte skrivit klart?!
Jaja, jag kan fortsätta lite grand.
Nu har jag ätit soppa med Fredde och pappsen. Hag gjort lite matteläxa också. Senare ska jag vara med Frida G, Jossan och nån mer, kanske? Får se vad vi hittar på. Ikväll hade jag också tänkt göra färdkigt mitt no-arbete, eller möjligtvis imorgon. Sen vill jag helst titta klart på Mamma Mia! Började kolla på den igårkväll, men vi orkade aldirg se klart hela. Och visst, man har ju sett den ett antal gånger, men det är så himla bra, dessutom var det ett tag sen jag såg den.
Ni ska jag fota mitt skrivbord, hade tänkt lägga ut det på Blocket, sen bädda om sängen och rensa smink.!
Ha det!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0