10sep

Ursäkta sen uppdaterning!

Hej i alla fall! :)

Dagen har varit superbra! Inte så mycket lektioner, och våran tidigaste dag. Sista lketion var idrott, och vi hade freesbee-golf och spjutkastnning. Min teknik UTAN spjut, tyckte jag var super, och tänkte att det här kommer nog gå bra. Men när det väl ko till kastet gick det inte alls så bra, hah! Men det gör mig ingenting! Det var kul, och jag vill lära mig bättre.
Efter skolan tog jag det riktigt lungt. Läste amelia
och några sidor på en ny bok. Sedan lagade jag linssoppa med bröd till hela familjen som middag. Vi har typ aldirg ätit det, men det var riktigt gott!
Kl halvåtta cyklade jag ner till F&S och tränade ett medelpass där, super! 
När jag sen cyklade hem i kolmörkret i endast en liten joggingjacka ovanpå svettiga kläder och kalla fingrar, kände jag mig så fri! Jag vet, det låter poetiskt och dumt, men så var det! Jag trampade på ordentligt och sträckte ut båda armarna i luften och sjöng halvhögt på Brolles "watching the stars" medan man tittade upp mot himlen, VACKERT!

Föresten, det brann inatt på en däckfirma typ tvåhundra meter från vår gata. Lite otäckt faktiskt, det var med på nyheterna idag, och jag såg hur hela byggnaden hade rasat ihop, när jag cyklade till skolan, jag cyklade rkat genom röken typ!

Nu ska jag lägga mig och mitt nyvättade fräscha hår på en rosa handduk på kudden och läsa som tusen!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0