8sep

HEJ, OCH FÖRLÅT FÖR ETT BARA VBRUTET INLÄGG IGÅRKVÄLL, VAR TVUNGEN...
TROR ATT DET KANSKE VAR LITE MER JAG FICK, SOM JAG INTE SKREV, MEN ETT LITET SMAKPROV KOM DET DÄR!

IDAG HAR JAG VARIT HOS EN SÅNGPEDAGOG EFTER SKOLAN! VI BÖRJADE SJUNGA PÅ BJÖRN & BENNYS HEAVEN HELP MY HEART, MEN EFTERSOM JAG SJUNGIT DEN TIDIGARE MYCKET SJÄLV HEMMA, SÅ LÄMNADE VI DEN RÄTT SNABBT OCH GICK IGENOM I DON'T KNOW HOW TO LOVE HIM FRÅN JESUS CHRIST SUPERSTAR, OCH JAG FICK ÄVEN NOTER PÅ ONE OF US AV
ABBA.

HÄR KOMMER FÖRRESTEN NÅGRA BILDER PÅ MITT MYRAKVARIUM JAGBERÄTTADE OM IGÅR. FOTADE MED MIN NYA KAMERA! SKA NOG GÅ UT OCH FOTA LITE NATUR SEDAN.


här "letar" jag myror i stack. De ska krypa in i den blå burken man ser.


visst ser de lite bisarrt ut? lite äckligt faktiskt


instruktionerna sa att jag skulle ha runt 18 (!) myror, då var det bäst, men man skulle
börja med åtta stycken. När jag skulle försöka få ner några i gångarna jag börjat med,
rymde typ alla. och jag tror det är fel sorts myror, för de vägrar krypa ned och bygga
gångar, ska fråga storebror vad han tror, när han kommer hem...
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0