19okt

Åh vad det är mysigt med eftermiddagar! Sitter just nu i sängen med datan i knät och har kikat i lite bloggar och laddat över bilder från kameran. Har tagit på mig myskläder och ätit knäckemackor.
Fick idag reda på att jag fick VG på engelska uppsatasen, MVG på svenskaprovet, och jag hade VG i NO:n. Efersom vi inte är klara med kapitlet, så var det max man kunde få, på delprovet vi hade. Vi hade musikrep på morgonen inför konserten som är imorgon. Vår musiklärare hade plockat ut två personer från varje årskurs (7-8-9) som skulle sjunga tillsammans i en grupp på konserten. Gissa om jag blev uttagen, JA!!  Blev jätteglad!
Nu ska jag fixa mat, och sedan är det fotbollsträning ikväll.
HÖRS

PS. Hade tänkt lägga upp bilder från helgen med Daniela, men det funkar inte på den här datan... Spana in hennes sköna fotoblogg, vettja!      http://danielaz.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0