10okt Födelsedag & Brunch

HEJHEJ! JOHAN FYLLER ÅR IDAG (FYRA DAGAR EFTER MIG, ÄVEN OM HAN ÄR TRE ÅR ÄLDRE) SÅ HAN BLEV UPPVAKTAD I MORSE REDAN VID HALVNIO-TIDEN.

JAG SKULLE JU HA NÅGRA VÄNNER HÄR PÅ BRUNCH, OCH VI VAR SJU TJEJER.
DE HAR NYLIGEN GÅTT HEM OCH VIHADE SUPERTREVLIGT, OCH JAG FICK MASSOR AV JÄTTEFINA PRESENTER! JAG KAN JU FOTA DEM I VECKAN OCH VISA UPP KANSKE... :)

Höstig dukning. Kastanjer, höstlöv, värmeljus & röda äpplen från tomten.


Coolt tjejgäng på brunchen med Nutella runt munnen


Jag på min lilla bjudning. Körde fakttiskt nästan på helt svart. Inte ofta
man ser mig i svart, tror knappt jag äger något svart. Jo! En skjorta!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0