JETSET

Är det någon mer än jag som helt har förälskat sig i de fantastiska coola Jetset-klockorna?
De finns i otroligt grymma starka färger. Ska önska mig en sådan i julklapp. Det stora problemet kommer bara bli: vilken färg??  Jag älskar färger på smycken, och gärna smycken som är söta, och totalt annorlunda, med lite humor i, skulle man kunna säga. Alla smycken från cocoo är riktigt sådana i min stil som jag också tycker är grymma!
Men en klocka ser jag som ett smycke, med en finess att använda dem till att hålla tid. Egentligen spelar färgen ingen roll, men jag skulle nästan tycka att svart eller vit är för trist för mig. Man får väl missmatcha lite med dem... =)

 
De finns hos Ur&Penn. De med strass (tror jag att det är) kostar
598:- och de utan 498:-. Dessa är båda med strass. VILL HA!!

christmaswish

Kommentarer
Postat av: Asall

ooh, jag ÄLSKAR de!

2009-11-29 @ 12:21:27
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0