29nov 1:a Advent

Åh, vad mysigt, advent, dryga fyra veckor till jul!!

Gick upp klockan sex idag igen! Skulle sköta kiosken på Adventscupen, sen gick jag direkt upp till kyrkan för att gå på adventsgudstjänsten, och mina kusiners mammas kör var med och sjöng, jättefint! Typ alla konfirmander var där också, så det var trevligt.
När jag gick hem sedan med några konfavänner, så var det så dimmigt ute att vi inte såg två meter framför oss. Och så luktade det brasa i luften, och pepparkakor, så jag fick en mysig julkänsla!

Nu ska jag över till Ellen och titta på film med Oliver, Tobbe & Frida och ha myskväll. Ska byta om till tights och min mysiga tjocktröja först,
HÖRS

Ps. Ledsen att det inte blivit så mycket bilder på senare tid, det kommer när jag har mer tid än vad jag haft denna vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0