16nov

Oj, nu har jag suttit i dryga 45minuter, bara med att tagga folk i album på Facebook, vilken tid det tar!
Jag har just satt på lite mat, för jag har fotbollsträning halvsju ikväll. Vid tillfälle ska jag plugga lite, tyskaprov på onsdag, svenskaprov på fredag.
Morgonen i skolan kändes så himla seg, men jag kom snabbt igång, och det är nästan lite skönt med måndagar. Det blir helg så snabbt!!
Här kommer förresten bilder på skorna jag köpte igår, och mina fina naglar Maria fixat. Jag fick en hårklämma från Thailand också när hon var där, vita hjärtan av snäckor, den var jättefin,
HÖRS


Nya skor med platå. Hur användbara som helst och passar till allt!


My moviestar-naglar. Ska sätta dit en kristall eller två också! =)

Kommentarer
Postat av: jossan

Ett tips, putta bort döda nagelband (det låter hemskt jag vet;)) också när du håller på med naglarna;)<3

2009-11-16 @ 17:53:49
URL: http://justfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0