Vanliga onsdagen

Vilket USELT väder vi har!

Vi hade ju sovmorgon till halvtio idag, så vi började med bild. Det vara bara att städa sin egen bänk, inte så farligt. På matten gick vi igenom provet, och det gick ju bra, så att det var inga problem. Efter lunch hade vi kort NO-kektion, som vanligt på onsdagar, och eftersom vi var klara med kapitlet, och inte tal om att börja på ett nytt!!, så hade vi en liten tävling. Jag var med Nora, Mikaela & Maria, och man skulle komma på lite no-grejer på en bokstav. Och mitt lag vann! med rätt god marginal, fyra poäng, och vi fick dela på en påse Dumle, och ett pris till den som uppfann Dumle, det är ju så grymt smarrigt! På mentorstiden gick vi igenom vad som ska hända imorgon och på fredag. Imorgon ska våran SO-lärare guida oss i Gamla stan & på Söder. Eller snarare ska vi guida, uppgiften var att läsa på ett litet stycke om en plats, och när vi kommer fram till den, så får man själv guida klassen. Alla fick alltså en varsin plats eller något liknande. På fredag är det stadsorientering, och det är bara att hoppas på bra väder båda dagarna, med det ser inte så ljust ut.... Hoppas det blir skoj i alla fall, det tror jag nog allt! Tyskalektionen var ungefär två minuter lång, vi hade ingen lärare, och behövde bara lämna in böckerna, vilket jag redan gjort, skönt att få sluta tidigare!
När jag kom hem klippte jag lite kort. Har också fotat nu, så ni kan se lite bättre vad det är för något. Bilderna får dock läggas upp senare, hinner inte skriva mer idag. Har träning till 9, och då måste jag duscha och fixa i ordning för morgondagen, tur att vi har sovmorgon till 9 då.     Visstja, man skulle ju ha med sig egen matsäck!!

HÖRS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skojigt det ska bli imorron:P

2009-06-10 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0