Måndag- sista skoldagen

En onödig dag tycker jag. Vi började med att städa ur skåpen, jag slängde nästan alla böcker och häften. Tog bara hem några pärmaroch pennor och sånt. Jag, Pontus & Ellen gick ned endast tre spelare, eftersom Illjad var sjuk, till multiarenan. Vi slogs ihop med de andra sjuorna från A och blev sex utespelare och en avbytare. Alla klasser blev indelade så, årskurs för årskurs. 7:ornas lag började med att möta 4-5-6. Deras handikapp var att vi inte fick gå på dem på deras planhalva, och när de gjorde ett mål, blev det två poäng. Halva tiden mötte vi 4-5-6m-klasserna och då gjorde vi typ ett, två mål. (fånigt enkelt handikapp för dem) och halva tiden mötte vi 6a. Den klassen hade tidigare fnyst och skrattat för dom skulle möta oss, och grejer om att tjejer inte kunde spela fotboll. Gissa vilket lag som vinner med typ sju åtta- noll? Inte sexan i alla fall...Haha, men då fick dom ialla fall! Efter lunchen var det prisutdelning. Det var ju så att på varje gren, (alla valde olika i klassen) fick man poäng. Och eftersom 7m är bäst, så vann vi! Vi blev lite förvånde själva haha! Vi fick dela påen massa godis, och fick samtidigt lite info om samlingtiden imorgon. Sovmorgon till 10:30 på avslutningdagen, PERFEKT! Man hinner fixa sig ordentligt, och man får sova riktigt länge också. Tur att vädret kommer bli bättre imorgon, så slipper man frysa i klänningen. Ska ta med kamrean och se om jag kan lägga upp bilder här.
Tog bussen hem, och var alldeles blöt om fötterna, vilket jag varit hela dagen. Så gick genast och bytte om till mjukisar och ett par supercoola monstertofflor, som brorsan fick av någon i skolan som inte ville ha dem. Eftersom han inte är hemma, så lånar jag dem lite, hihi! Så sitter nu och bloggar och kollar runt lite på datan, och har ätit smarrigt naturgodis,finns det något bättre än det, förresten?
HÖRS
Brorsans coola, gröna zebra-monstertofflor  (tror de är för små för honom ändå)
Brorsans coola gröna leopardmonstertofflor.
(tror de är för små för honom ändå, haha!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, Finns inget godare! :)<3

2009-06-15 @ 20:05:46
URL: http://mizd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0