Torsdag

Vaknade vid halvnio imorse, pigg & glad. Gick upp vid halvtio och åt en plain-frukost,citronyogurt med banan och müsli och mackor. Hade morgontidningen helt för mig själv idag eftersom ingen anna är hemma. På vardagar är det jämt fight om vem som ska läsa A-delen(DN), och eftersom jag är den minsta av dem som sitter vid frukostbordet just då, får jag den sist vilket innebär att jag inte hinner läsa, men det brukar blir till mellis efter skolan istället då.
Idag ska jag cykla en sväng tror jag. Det är lite molningt ute, men det ska inte bli regn först på eftermiddagen. Måste köpa en tidning eftersom vi ska till landet och fira midsommar, och då är det alltid skoj med en FRIDA-tidning att bläddra i.Om biblioteket är öppet borde jag låna en bok eller två också , måste ju ha något att läsa i sommar. Nu börjar verkligen sommaren på riktigt, det är bara det där riktiga supervädret som fattas! Måste packa lite också, åker till ju till landet ikväll.
Och så kommer Johan hem från Tyskland vid fem-tiden, KUL!
   
Jag kommer skriva något inlägg till också, berätta hur dagen blivit, och det blir med bloggandet i sommar.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0