Tisdagskväll

Kom nyss hem från niornas slutshow i kulturhuset. Jag tycker den var sådär. Det var mer som en vanlig konsert-musikal än musikklassernas sista show tillsammans. Men det var väl kul i alla fall.
Maria följde med mig hem, eftersom det var tänkt att jag skulle hjälpa henne med designen, men även om vi slutade tidigare från so:n, eftersom vi såg på film, blev det ingen tid över till det. Vi lagade middag, kyckling med ört-cremé fraische & pasta, smarrigt! Sedan blev det inte så mycket tid kvar innan det var dags att gå till bussen.
Vi hämtade ut biljetter, sen stod vi utanflr ett tag och bara pratade med Sandra, Frida, Pontus, Mahna & Tobbe. Trevligt, Trevligt!
Det blev lite strul när jag skulle åka hem, för jag kunde inte komma hem, haha, såå... Men det löste sig efter ett tag, när jag & M snackat lite mer med tyyp Pontus & Tobbe...
Imorgon är det sovmorgon som gäller, till halvtio, ska bli skönt, det är även sista riktiga skoldagen!!!    Naaajs, ju!!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite strul n

r du skulle åka hem alltså?? Med vem då?? :P ett litet försök att vara rolig

2009-06-10 @ 21:58:44
URL: http://mariabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0