Tisdag-avslutning

Gjömde skrive igårkväll, hade säkert hunnit om jag vile, men hade liten annat för mig. Hade bara träning, så inget speciellt, och den gick ju bra. Sedan fixade jag bara iordning lite för morgondagen, alltså avslutningen idag.

Jag gick upp vid åtta, även om jag kunnat sova mycket längre eftersom vi inte började förrän vid halvelva, men jag hade ju som vanligt gjort upp en smart plan hur jag skulle göra,hehe. Jag gjorde någon typ av jordgubbssmothie till frukost, men eftersom vi inte hade en del av ingredienserna hemma, blev den inte alls god....blä! Det som annars är världens godaste! Tog på mig klänningen(ska verkligen försöka få in en bild, men kameran hade slut på batterier innan grejen ens börjat) och tog bussen till centrum. Där gick jag till ICA och köpte en pastasallad och en baugette till eftermiddagen.
Sedan lämndade jag det på solan och gick och mötte upp folket vid kyrkan. Sedan var det väl det vanliga, sommarsånger, prisutdelningar & rektorns tal. Sedan gick klassen till klassrummet där vi fikade och fick ytterligare utdelningar av diplom. Mentorerna hade gett en nominerning till varje elev i klassen och motiveringar. Jag blev utnämd till "Årets Ledare", positivt tycker jag! Jag fick skynda mig till bussen sedan, fast den var fem minuter sen. Hem och bytte om till en tunika och bytte väska och stoppade ner "matsäcken". Tog tåget in till stan, och sedan bussen till Waldemarsudde där Sabina & Cissi mötte upp mig. Sen gick vi typ hundra meter till en trevlig gräsplätt där Fanny & Fanny satt och väntade på mig. Jag åt min pastasallad, och sen gick vi till något litet café och alla köpte glass utom jag, orkade inte eftersom vi fikat i skolan. Så vi snackade lite, eller okej mycket, och sen bussen till Sergel, men då kom Fanny på att hon glömt sina brillor. Tog bussen tillbaka två stationer, men hon hittade dem inte. Men när vi var utanför Åhlens sen, så såg hon exakt likadana i fönsret, så hon köpte nya. Vi bestämde att vi skulle göra något ikväll, vi och några till från laget, men jag och Cissi bangade ur, haha, nej men jag orkade verkligen inte. Så därför sitter jag istället här ensam hemma. Lillbrorsan sticker snart på träning, brorsan är ju fortfarande i Deutschland, mamma värdar på Friskis&Svettis,och pappa kommer hem från Polen vid typ halvnio. Tänkte först att jag skulle träna på F&S, men bestämde att jag ska vara hemma och fira sommaren istället. Låter bra tycker jag, vad ska ni andra göra ikväll?
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0