söndag 7 juni

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart göra mig i ordning. Brorsan hjälpte mig lite grand att fixa med design, men det vart knas, så har inte blivit mycket klokare på det. Idag ska jag träffa Maria och jag ska se hur hennes och min tårta blev som vi bakade igårkväll som hon ska bjuda sin kusin på, eftersom hon har fyllt år. Den såg kanongod ut på bilden, och smeten var också kanongod, så det borde bli lyckat!
Annars har jag inga speciella planer för idag, vädret har ju blivit lite bättre sen idag mot vad det var förut, så ska nog gå ut och hitta på nått, tror jag.

Skriver nog nått inlägg senare, och ska försöka få upp lite bilder då också, hoppas det går!
HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0