Perfectly Happy

Jag tänkte på det igår.
Jag känner mig så himla lycklig nu. Alltså verkligen LYCKLIG. Jag vet inte varför. I för sig brukar jag alltid känna mig glad och lycklig och så, men det kändes lixom ektra igår. Kanske för att det äntligen är lov, och man kan vila upp sig. Åker ju ut till landet ikväll, och det finns inget bättre än att vara där, alltså. Inga bilar, ingen stress, ingen hög ljudvolym. Inte ens en mataffär finns på ön. Det är så avslappnat & fritt, underbart.
Men jag känner mig verkligen trygg. Jag trivs så bra med mig själv och de jag väljer att ha omkring mig. Jag trivs hlet enkelt. Jag tror det är en bra väg till att känna sig lycklig.
Just nu känns allt perfekt.

Kommentarer
Postat av: carro

härligt att höra :) <3

2009-06-18 @ 17:48:07
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Maria

åh vad kul!!! Jag önskar att jag också kände så....<3

2009-06-19 @ 20:16:27
URL: http://mariabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0