Onödig info á la Sofia A M

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? Mamma eller pappa, typ båda samtidigt igårkväll
3. Hur lång är du? 1,62.
4. Vilken var den senaste film du sett? Crossroads
5. Vem ringde du senast? Saldokontroll, haha. Annars Fanny L
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "om fem min" till mamm
7. Vad är dagens planer? Åka till landet.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms är alltid trevligt, har jag mycket att berätta blir det telefon, så båda.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Halvnio
13. Har du någon gång hittat en katt? ??
14. Vilken är din favoritplats? Älskar att vara på landet, fotbollsplan, hemma... Massor med favvoplatser ju!
15. Vilken plats föredrar du minst? Där et är ofräscht & sunkigt typ?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning.!
17. Vad skrämde dig som barn? Sådana där utklädda maskotar
18. Vem fick dig att skratta senast? Maria eller Mickis
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut, men mina föräldrar har hemma ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar på rummet, stationär vidhallen, typ hela familjens.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Typ hotpants & linne. Det är väl kläder?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 att sova på, sen lite dekorationskuddar
23. Hur många landskap har du bott i? 1 (uppland)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Dricker inte!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, skor & barfota, beror på vad man gör/är.
26. Är du social? Jag tycker jag är väldigt social,
27. Vilken är din favoritglass? Har ingen, gillar typ all glass, men hatar lakrits!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till något riktigt lyxigt ställe med mina närmsta, unna migen massa grejer.
29. Tycker du om kinamat? Sådär, går att äta, men ingen sensation...
30. Tycker du om kaffe? Noupp
31. Vad dricker du till frukost? Dricker oftast inget på morgonen, men mjölk ibland
32. Sover du på någon särskild sida? Eh, nej?? Typ på alla sätt.?
33. Kan du spela poker? Man skulle lätt kunna vinna över mig, haha kan typ nästan inte alls.
34. Tycker du om att mysa? For sure!!
35. Är du en beroendemänniska? Nej, det skulle jag inte säga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt inte, nej.
37. Vill du ha barn? Såklart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag väl bra, tyska går väl också bram inte riktigt flytande kanske...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och hoppas jag slipper!
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Om jag var rikgtigt rik skulle jag resa mycket, men kläder får man inte nog av!
42. Äger du dyra smycken? Haha, inte särskilt. En ring jag fått av mormormed guld & en turkos, och mammas dopsmycke med ett hjärta & kedja av guld.
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig, tänker inte göra det heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Glasspinne.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte, finns så många som är roliga och som får mig skratta, haah!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett pyyepyttelitet på höften.
47. Vad har du för ringsignal? Alice Deejay- Better off alone
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat på vinden
49. Flirtar du mycket? ?? Om man hittar någon som passar bra för det; kanske det kanske.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den är tagen på Google från någon inredningsbutik, typ, haha!
51. Kan du byta olja på bilen? Ehhm, haha, har aldrig provat. Men jag tror inte det är så svårt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Kör inte bil, så NEJ!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vad skulle du ha valt? (skitdålig)
54. Läser du dagstidningen? Varje dag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Mamma har amelia, som jag jämt läser
56. Dansar du i bilen? Går det??
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Åh, lyssnar allt för sällan på radio, men det var väl nån kanal på bilradion i så fall,kommer inte ihåg.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Typ; Grattis Carro på 14-årsdagen...Hahah!
59. När var du i kyrkan senast? I tisdags.
60. Vilka personer utmanar du? Vah??

Kommentarer
Postat av: carro

haha kul att läsa :)

2009-06-18 @ 17:46:51
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0