Måndag morgon

Nu har det faktiskt slutat regna. Eller nej, såg fel. Men jag tror att morse när jag gick upp, då regnade det inte. Men imorgon på min skolavslutning, ska det bli fint väder och sol, och är det inte för kallt ska jag ha klänning. Eller jag ska nog ha det i vilket fall som helst.
Idag har vi sovmorgon till 9. Sedan börjar aktiviteten man valt, fotboll för mig. Nej juste, först ska man städa skåpen och tömma dem på de sista böckerna, SEN aktivitet, lunch, prisutdelning för klassen som samlade ihop flest poäng på sina aktiviteter, och sedan samling i mentorsrummet för att träffa henne "en sista gång", men vi gör ju det imorgon också.
Vi slutar runt halv två, skulle jag tro. Men jag har typ ingen kolla alls, verkligen! Jag hade helt glömt bort när vi började idag & var vi ska samlas. Och imorgon vet jag inte heller vilken tid vi ska vara i klassrummet, det börjar halvelva i kyrkan, men vi ska fika med klassen först. Men eftersom vi träffar mentorn idag är det ju bara att fråga.
Får se om jag kanske är med någon kompis efter skolan, annars är det träning ikväll. Eller det är det ju i vilket fall som helst, och den ska jag ju gå på, men jag kan ju vara med någon innan den. Idag är mamma & jag ensamma hemma. Johan är ju fortfarande i Tyskland, pappa åkte till Polen imorse och Fredde åker till landet idag, eftersom han redan slutat skolan och har lov=fuskigt! Mamma jobbar ju, men hon kommer ju hem i eftermiddag/kväll.
Skriver ett inlägg eller två och berättar hur dagen blev.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0