Lördag förmiddag

Jag och mamma gick upp före nio och sprang ett varv i spåret. Precis när vi kommit utanför dörren började det regna, men vi sprang i alla fall. Man blir ririktigt pigg av att springa på morgonen! Nu har jag ätit en god frukost, duschat och smörjt in mig. Har precis plockat fram lite grejer, dags att klistra upp mina kort på bakrunder också (går fortfarande inte att lägga upp bilderna). Sen måste jag städa fågelburen innan jag och mamsen drar till IKEA. Började ju förra veckan med att fixa & rensa i rummet, så nu ska jag köpa lite småsaker & nytta.
Ikväll ska jag förbi Mikaela och prova en massa baggy-jeans som hon fått av sin farbrors flickvän, och lämna över lite kort, eftersom hennes farmor&mormor tyckte de var väldigt fina, så de ska köpa av mig. Sedan ska jag gå över till några vänner som bor typ gatan bort bara, och grilla, mysigt! Det blir nog inte så sent, har match tidigt imorgon bitti.
Nä, nu måste jag fixa korten!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0