Fredagkväll

Kvällen blev rätt bra. Jag märkte inte hur trött jag var först jag satt i bilen på väg till ICA, jag höll på att somna!
I vanliga fall står vi fyra personer och hjälper folk att packa kassar, men idag var det bara jag och en till som kom dit, de andra var inte där av någon anledining---. Vi gick hem lite tidigare därifrån då, halv sju. Hann bara hem och byta kläder innan det var dax att gå ner till en kinarestaurang och äta med några vänner, men det var trevligt, sen var en kille hemma hos mi ett tag efter också, men sen var jag helt slut, så hann fick gå hem, haha. Tittade lite på "Att göra en pudel", så jag ska lyssna en stund på min ljud-CD innan jag somnar. Godnatt!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Maria

ohh, vilken kille var du hemma hos då??

2009-06-13 @ 12:18:18
URL: http://mariabergsten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag var inte hemma hos någon kille, men en kille var hemma hos mig, Oliver...

Haaha, maria :)<3

2009-06-14 @ 14:04:52
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0