Uppdatering tisdag 28 juli

Blev helnöjd med garderoben! Fick ut ungefär två papperskassar, och rensade och gjorde snyggt i garderoben. Kläderna får gå till insamling eller secondhand. När jag var klar med den, cyklade jag hem till ellen, men eftersom jag inte cyklat hemma på jättelänge, känns det som, tog jag bara en liten kort runda innan det. Det regnade ute, så vi tittade på Alvin & gänget! Ellen hade inte sett den, och det var längesen jag såg den, den är väldigt gullig! Efter det åt vi pannkakor med frukt, vaniljvisp, sylt och chokladsås, gott! Sen tvingade jag ut ellen att cykla bara runt kvarteret, Vi ringde på Tobbe som åkte till Bulgarien nån timme senare och pratade lite. Sen cyklade jag hem och hämtade pengar, ville nämligen till centrum för att titta om jag hittade nått kul på Rean, tänkte att jag kanske kunde köpa något nytt plagg i och med att jag rensat ut en del. Det fanns massor med skoj saker på rea, men jag köpte ett löparlinne på Staduim i lysgul färg. Och i nya H&M-katalogen hade jag sett ut en supersnygg väska. Har länge velat ha en i skinnimitation i brunt eller svart,men har ine hittat någon som jag verkligen känner för, har väl varit kräsen antar jag, hehe! Och eftersom de hade den i butiken slog jag till. Hittade också en gul bh på rean där också, perfekt, jag har rensat ut två stycken där också.
Mamma kom till sation precis när jag skulle gå hem, så mötte upp henne och vi köpte lite middag, sprang vi två varv i spåret och åt. På kvällen gick jag ut med oliver, och vi mötee sara som jag inte träffat på länge, och hon skulle ut med sin kompis Marcus, sen gick vi och träffade Karelius. Så hade en trevlig kväll!
PS. Bilder kommer upp på kläderna imorgon (29 juli)
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0