Torsdag 30 juli

Idag har jag varit och klippt mig! Det blev supersnyggt, klippte lugg faktiskt, och toppademig. Skönt att bli av med slitet sommarhår. Frisören passade på att locka lite grand också, jättesött. Hade tänkt lägga upp bilder på frisyren, men eftersom min datorn nu har fått diagnosen "allvarligt fel" av mig nu, så går det inte, då det inte fuknar att ladda upp bilder i bloggen. Men jag hann faktiskt ladda upp bilden på löpartröjan innan datorn började strejka på riktigt. Det ska omformateras så snart som möjligt, kanske nästa vecka. Hoppas!
Vet ni mer? Imorse vaknade jag kvart över nio! Gud vad skönt, fast mamma var uppe typkvart över sex för hon jobbade. Så morgonen blev lugn, sen har pappa kommit hem från kandet också, så vi åt lunch innan jag cyklade ned och klippte mig. Ska se om jag kontaktar någon vän senare också. Men jag först ska jag göra en snygg önskelista på datorn. Ett snyggt typsnitt, bilder och färg! Kan ju lägga upp listan på bloggen också!
Fast jag vet, jag fyller inte år först i Oktober, men, önska kostar inget!


Löpart-shirt, Stadium. 99kr (ord 199kr)

Kommentarer
Postat av: carro

jag gillar din blogg sofia! :) saknar dig enormt mycket!

2009-07-30 @ 22:16:41
Postat av: YAIYA

Hej! Halkade in på din blogg genom Blondinbellas blogg. Jag undersöker lite kring bloggfenomenet och undrar vad det är som gör att du läser hennes blogg? Tack på förhand. StayPrecious /Y

2009-07-30 @ 23:05:17
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0