Sommarskönhet

Är det något man ska investera såhär i slutet på sommaren, augusti närmar sig, tycker jag det är nagellack.
Min bästa vän Maria har lärt mig ta hand om mina naglar, Tack! Eftersom jag ogillar långa naglar, eftersom de (på mig) jämt skivar sig, går sönder och blir smutsiga, filar jag ned naglarna nästan helt ungefär en gång i veckan. Maria brukar hjälpa mig att måla så det blir jämt och snyggt. Börja med ett baslack som skyddar nageln, sedan ett tunt lager färg, ett till lager färg, och sedan ett toplack, det blir supersnyggt och ser vårdat ut. I fredags nar vi hade middag hemma hos mig målade hon mina naglar i en knallrosa, cerice. Det är superhett till en lagom solbränna. Försöker scrubba mig vrje vecka så de döda hudcellerna scrubbas bort, och brännan blir jämnare och flagar inte lika lätt. När jag inte har en scrubbvante med mig, typ på landet, brukar jag scrubba hela kroppen med sand i stället, det är så himla skönt, och funkar super!
Tillbaka till naglarna! Jag tycker verkligen att man ska måla naglarna, och om inte i någon färg, välj ett blankt lack, eller ett baslack, som skyddar nageln! Till senare i höst Ska jag skaffa ett ljust lack, typ hudfärgat. Det kommer bli naturligt, passa super till de mer nedtonade, naturliga färgerna på kläderna, och även själva naturen i sig som brukar vara på hösten. Dessutom kommer det se vårdat, naturligt och friskt ut!


Investera i starka, rosa eller röda lack
som är perfekta till en snygg bränna i slutet av sommaren      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0