Fredag 31juli

Härlig sommardag!

Imorse när jag vaknade kände jag mig härlit utvilad, och genom springan till mitt öppna fönster såg jag bara blå himmel. "Härligt", tänkte jag. Så idag har det varit härligt varmt sommarväder, med sol, och enstaka moln. Innan jag pallrade mig upp läste jag några sidor i en gammal "sköna hem".
Farmor&Farfar var här idag, Farfar hjälpte pappa med lite plankor till köksbygget. Pappa har smått börjat riva ut ett fönster i köket, eftersom detska byggas om, men den riktiga reoveringen börjar i senare i höst.    Har vilat idag, inte gjort något särskilt. Gjorde ett par av mina 3D-kort.(Som ska komma upp i bildformat när min dator funkar). Bakade två sockerkakor med blåbär också, eftersom vi får gäster till landet imorgon. Jag, pappa & mamma åker ut ikväll, lillabrorsan är redan där, och Johan kommer hem  imorgon. Eftersom jag inte hade så mycket  att göra tog jag cykeln till färgaffären och tittade på tapeter och hämtade inperation. Det finn ju HUR MYCKET SOM HELST att välja på, man vill ha alla tapeter i samma rumpå 14 kvm!!! Otroligt vad mycket snyggt det finns. Men jag skulle helst vilja ha en fondvägg i pastellerna ljusgrönt & Ljusrosa i samma tapet, ochjust det fanns inte så mycket av. Men jag skulle kunna tänkamig en tapet med lite japanska blommor på också, det är så sött!, men jag vill ja ljust i rummet i alla fall, så hela rummet vitt, och en lljus fondvägg. Fast en så länge är allt bara frömmar i mitt huvud, inte ens säkert att det ska bli omgjort!
Men det är viktigt att låta sig drömma bort till oöndliga fantasier, och tillåta sig själv till det.
DRÖM


Kommentarer
Postat av: YAIYA

Tack för ditt mail!

2009-07-31 @ 20:46:43
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0