30dec

Näst sista dagen på det här året! Tiden går så snabbt, man hinner inte med. Det känns ju som att det var förra veckan vi stod och sköt raketer hos mina kusiner. Jagmmer nog inte vänja migd mitt tvåtusentio på ett tag. Sinnet står kvar i det gamla tvåtusennio.
Imorogn firas nyår med min Tobias med familj och deras grannar.De är i för sig nästan våra grannar med, i och med att de bor ett par hundra meter ifrån oss, hihi =)

Idag ska jag träffa Mickis & Maria och vi ska hitta på något skoj,kasnke åka pulka idet vackra vinterlandskapet medan det finns kvar. Det är närmare -10 grader här!


Visst var det höst för brar några dagar sen, när hela landet såg ut så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0