12dec

Åh, nu är jag hemma från stan. Det var jättetrevligt! Jag var tillsammans med fem andra klasskompisar och sjöng julsånger på stan. Vi samlar ihop lite kosing till klasskassan/klassresan i nian, och den brukar kräva en hel del pengar...=) Jag stannade kvar en liten stund efeter och köpte ett par julklappar. Typ de första jag har köpt, men jag har verkligen fullt upp jämt! Men det börjar bli lite stressigt, men jag köper bara till de närmsta och käraste, och jag har goda planer på vad som ska skänkas.
Maria sov över hos mig inatt, och vi hade välidgt roligt igårkväll,och vi tittade på Idol-finalen. Jag har ingen åsikt om vem skulle vunnit, både Calle & Erik är sjukt duktiga båda två, men min favorit var nog ändå Mariette, hon var så speciell, hennes röst med. Camilla gillade jag också, hon var jättegullig!

Innan stan så var jag och tränade nyrekryteringen, och det är jätteskoj! Små söta barn som springer runt som yra höns med en boll vid fötterna=)
Imorgon är det Lucia,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0