5aug

Hallå allihopa! Härligt sommaväder idag!

Idag kom jag hem från landet! Har varit där med mormor, morfar, Johan och mammas kusin Anders och hans nyblivna fru, Rebecca från Göteborg. Vädret var kanon, så vi badade en del. Jag sprang en kväll också, åh så härligt, men tugnt!! Idag vid halvtvå gick en skärgårdsbåt till Stockholm, och Anders, Becca och jag tog båten från Seglarö. Det var jättehärligt att sitta utomhus och sola sig! Väl framme gick vi en sväng i Gamla stan. Vi var inne på Theodor's Home, där becca köpte gulliga nallar, hon samlar. Sedan köpte vi varsin glass, jag tog med smarriga smakerna melon & rabarber. Sedan mötte vi upp mamma och pappa när vi gått en stund på Drottninggatan. Vi knallade längs Kungsgatan och sedan till Sture. Där åt vi på den trendiga, fräscha restaurangen Vapiano. De har mest pasta, men även pizza, och jag tog en pizza med spenat. Sedan guidade vi göteborgarna lite grand på söder.  Så nu sitter vi här hemma, välidgt trevligt.
Fick ett mejl för två dagar sen, men jag kunde inte se det först idag, i med inget internet på landet. Superglad!!!!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0