29aug

Hej!

Dagen har börjat bra! Härligt väder. Vaknade lite tidigt imorse bara, men det blev ju inte så sent igårkväll heller. Mamma hade ju tjejmiddag igen, med gamla klasskamrater, så jag var och hjälpte till lite. Skulle kollat på film med Tobbe & Lucas, men det blev inte så. Cyklade istället ner till ICA och köpte en stor påse naturgodis och kollade på TV, och åt dessert med gästerna. Eftersom gårdagens träning blev inställd, skulle vi istället titta på Sverige-Italien matchen på TV. Det är ju damfotbollsEM nu. Sverige vann med 2-0, wiie!

Idag har jag hämtat böcker på biblioteket, kollat runt lite i centrum. Jag blir galen av alla dessa vackra blusar och tunikor som finns i alla höstkollektioner i härliga textiler. Jag älskar höstkläder i mörktonade färger! Jag skulle vilja slänga ut nästan allt i garderoben och bara köpa in en ny garderob för varje säsong. I höst vill jag bara ha tunna blusar, kjolar, tunikor och jeanstights, och något par riktigt snygga jeans. Tyvärr har man ju inte riktigt den ekonomin, men när jag blir lite äldre hade jag tänkt göra en garderob-make over, inga impulsköp och "kanske"-plagg...
Ikväll är det kräftskiva hos några vänner, så det ska bli härligt.
Ha en bra dag och passa på att vara ute i det vackra sesommarvädret!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0