19aug

Hallå!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, men som förra gången, har helt enkelt inte haft tid eller lust till det. Jag tycker inte heller man ska skriva en massa inlägg för man känner en press att göra det, man gör det om man känner för det.Man behöver ju inte heller skrva privata saker, eller annat man inte vill att andra ska veta om en. Men nu kände jag för ett litet inlägg, och då blir det ett sådant också! :)

Idag ska jag med mamma till The nut house i Torsåker. Det är ett trädgårdscafé och trädgårsbutik och stor trädgård med växter och sådant, låter mysigt. Ikväll är det fysträning! Wie! Springa i spåret blir det, har missat de två andra fysträningarna vi haft, men då har jag ändå sprungit själv. Så ska bli skoj med laget!
Kanske ska jag se Ciao Bella idag/ikväll också. Hyrde den och Linas Kvällkbok, men såg aldrig Ciao Bella.
Sedan ska jag lägga mig riktigt tidigt idag, det är ju första skoldagen imorgon!! Jag längtar faktiskt!  Men det är ju bara upprop, så det blir bara en timme, lite lagom första dagen, haha!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0