15aug

Hallå i sommarn!
Min lillebror fyller år idag, så vi har väckt honom med lite presenter. Ikväll kommer lite släkt här, men älften är bortrest, men vi blir några stycken i alla fall. Så vi ska äta middag och fika lite grand. Sedan fyller ju mormor & min kusin Annika år idag också!! Mamma och min morbror åkte upp till Dalarna, där mormor firar med lite folk, och överraskade henne med frukost på sängen, hon fick en totalchock, hah! Kul grej, tycker jag!
Sen ska jag på The Voice ikväll med Frida, Fanny, Jossan & Cissi. Maria & Carro ska också dit, så kanske stöter på dem också. Tycker det var lite trista artister bara, men det blir superskoj!!!

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0