14aug

Okej, jag har inte skrivit de senaste dagarna. Har helt enkelt inte haft någon lust till det, kanske inte tid heller. Men jag kan berätta lite kort om vad som hänt de senaste dagarna.
Jag har varit på Gröna Lund med Jossan & Cissi! Vi hade sjuukt skoj, åkte allt, vann choklad(åtminstone Cissi), skrattade, hade kul helt enkelt. Kan ju tyvärr inte lägga upp bilder(fortfarande) på bloggen, men Jossan har massa foton, ni kan ju ta och kika in bilder därifrån
http://justif.blogg.se!
Sedan har jag firat mormor som fyller 70 år imorgon. Vi åt på Scandic Crown, jättetrevligt!
Sen har jag haft träningar också, som vanligt kul! Det är ju match ikväll mot Viksjö, för BSK F-95 del. Love!
Maria har jag träffat också, det var ett tag sen, men vi träffades och pratade lite. Var vid Norrviken en dag också, med Mickis, hade trevligt en kort stund.
Var på Sverige-Finland på Råsunda också, med pappa. Ganska avslagen match, men Sverige vann ju i alla fall med 1-0
och det var ju bra! Det var grymt att se matchen "på riktigt" lixom. Jag gick verkligen igång på det där, den enorma planen, spelarna som värmer upp, technomusiken i högtalarna. Jag kände att jag skulle vilja stå där en dag. Wow!
Nä, nu ska jag ut och nick-träna, har lovat tränaren det till matchen idag!

HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0