10aug (Upd. 9 aug)

9aug: Var i kyrkan på morgonen och sjöng på gudtjänsten. Sedan köpte jag och mamma lite nya blommr till trädgården. Trädgårdar är helt fantastiska, jag vill ha en när jag blir står. Så himla skönt att fixa ch dona runt lite och lukta jord om fingrarna, peta med blommor & vattna... Åh, jag längtar! Var också snabbtsnabbt inne i centrum för att kolla på en strandtunika. men fastnade istället för en kort rosa midjekjol, blev blixtförälskad! Eftersom det var rea på MQ, var jag bara låst att köpa den. Ordinarie pris på kjolen var 399kr. Jag betalade 59kr!! Tänkte att den blir hur söt som helst med ett vitt linne, pärlor i öronen och ett halsband i pärlor eller pastell!!!                              På kvällen var det träning, vi hade väldigt skoj, bara sju pers, men det var väl det som var kul antar jag.. :)
10aug: Inte gjort så mycket speciellt idag. Postade ett paket till min kusin som fyller arton, hon ska till Mallis, så vi köpte ett litet kit till henne; en rosa bikinitop & rosa flipflop. Sött. Sedan gjorde jag ett 3D-kort till mormors 70-årsdag. Sedan var det tänkt att jg skulle vara med Maria eller Fanny, men det blev tyvär inte så. Var lite uttråkad ett tag, men då gick jag ut och körde lite tennistränare och studsmatta. Sedan kom jag på en mysig ide! Jag satte på ett badlakan, min bok, en flaska iskall dricka och en burk solros-och pumpakärnor på pakethållaren, cyklade 100meter till gräsmattan & tennisplan vid området och lade mig på filten och läste. Helt ensam, hur skönt som helst!
Nu är jag hemma och gör inget speciellt. OJ!! HAR TRÄNING SNART JU!!!!! HAR TAGIT FEL PÅ TIDEN, MÅSTE ÄTA BYTA OM OC CYKLA NER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0