Massage

Massagen igår var amazing!
Helt underbart att få ligga med kuddar under benen, bekväm ansiktskudde och sedan låta en fullt pålitlig kvinna massera muskler och leder helt mjuka. I en timma fick jag massage över ryggen & nacken, undersida + översida av benen, armar, huvud & ansikte. Varför gör man inte detta oftare?
Jag tror att jag ska gå utbildning för detta när jag bilr äldre. Bara låta andra människor få njuta & leva i nuet. Det var mitt fokus faktiskt. NU.

Så härligt att mötas av en varm famn, lägga sig i ett varmt tempererat rum med lugn & svag musik på, ljus som brinner & oljor som luktar. Elisabeth var som vanligt mån om hur alla ska må, och lät mig själv få ta det lugnt, slappna av, och välja 10minuters massage där jag tyckte det behövdes. Man blir verkligen så borta, på ett positivt sätt, när man blir omhändertagen på det viset. Men då är ändå Elisabeth världens snällaste människa, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0