TGI Friday!

Äntligen fredag, kärlek till denna veckodag! En helt vanlig dag i skolan med bäst utvalda lektionerna som vanligt, wihoo! Trevligt, snackigt, gal1 & kul. Avslutade med den megalånga svenskalektionen & gick igenom inför nationella SVenska A på tisdag. Har ganska lätt för det ämnet, så jag oroar mig inte. Blir säkert toppen!

   Jag tänkte dra iväg på spinning nu, förresten. Så jag ska bara skria klart, tidsinställa inlägg ch sedan byta om till löpartightsen & träningslinnet + bekväma skor. Senast jag var på spinning var nyårsafton, oj!
Äsch då, spillerill... Om jag hinner kör jag igenom vissa delar eller hela mitt gymprogram också, före eller efter. Sen blir det bara att chilla bäver resten av kvällen, OH YEAH

PS. Världens finaste solnedgång håller på utanför fönstret hos mig. Varför fångas inte sånt på bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0