Immunförsvar- Be strong!

Efter lite snorande i skolan, + ett matteprov som inte alls gick vägen, åkte jag direkt till Scandic Crown för att lämna in mitt CV. Tänker söka sommarjobb på lite ställen nu, så jag håller på att lämna in.
Känner mig väldigt tjock & konsitg i huvudet, täppt & snorig, + lite hosta med jämna mellanrum. Inte alls bra, inte alls. Tur att det är helg snart! Dock får jag inte bli mer sjuk till sportlovet som börjar på fredag, då ska jag ju åka skidor i Sälen! Wiho, längtar...

Visst känner jag mig lite krasslig, men jag tänker inte låta det hindra mig från att skratta & vara glad. Tyvärr hindrar det mig redan på det sättet att jag blir tvingad att stå över träningen idag, och träning är ju roligt! Men jag valde att köra igår & det gick ett tag innan huvudet började snurra. Bäst att vila = tråkigast.

Lite småsaker att göra idag. Skriva musikuppgift på datorn, lägga fram lite saker för fjällen, plocka lite hit&dit. & chilla. Jag är sämst på att chilla.
Hörs vidare

Kommentarer
Postat av: Jossan!

HAHAH gulle, " Jag är sämst på att chilla" HAHA klockrent! Pusspuss

2011-02-23 @ 23:36:15
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0