Bästiskväll!

Ska skriva handlingslista nu & knalla iväg. Runt halv6 kommer bästa hit. Vi tänkte göra egna kycklingwraps till middag, och Mickis skulle fixa värsta supersmaskiga kolatårtan, mums! Maria kommer efter 7, precis till middagen. Sedan blir det väl en kväll fylld med snack & skratt. Sånt vi är grymmers på! Vi får se om vi även pratar lite musikprojekt till skolan. 
Juste, har helt glömt bort att det är lov förresten!? Jag vet inte varför, men det känns verkligen behövligt! Underbara sportlov, och jag längtar så till Sälen för massa skidåkning, och bara vara utomhus samtidigt som man vilar upp sig. Lov är grymt, man har något att se fram emot när man är i skolan. 
Sportlov i mitt ♥


1. Fredrik Morgonsvullo Mikaela Smurf Carol la Francé Pontus Skidåkare Mahna Lärare
2. Maria Cowboy Lucas Morgontrött Sandra 80-tal Mia Sjuksyrra Elin Hulken Tobias Pluggnörd Ellen Jack Sparrow
3. Natalina Polis Frida Hund Simelia Pochahontas JAG Tjyv Nora Ängel 

KLASSEN EN VANLIG FREDAG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0