Tant-tillvaro i mitt liv nu

Idag har min ålder stigit med ungefär 30år tror jag.
Började med att vakna supertidigt, som jag alltid gör... Är verkligen en morgonmänniska, kan inte sova länge på helger & lov alls! Sedan läste jag i en timma innan jag reste på mig och dressade mig i träningskläder & sneakers. Trampade ner till ICA 9 på morgon på mammas sköna tantcykel, och handlade allt som behövdes till hemmet. Sedan blev en vanlig frukost med morgontidningen. Nu ska jag än behålla träningskläderna på, och så ska jag cykla hem till farmor och hjäpla henne städa. Därifrån blir det direkt att styrketräna på Friskis.
När jag är klar ska jag antingen baka cupcakes eller pyssla med lite påsk/vårkort.
Hur gammal sa jag att jag var? Låter allvarligt talat som om jag har världens tråkigaste kärringliv..?
Men det har jag inte! (-; 

Men jag antar att i eftermiddag är jag åter i den normala tonårstillvaron igen,
då kommer bästavän Maria hit för en klassisk sleepover! Då lär det blir lite
mer snack, mys & fånigt skrattande, haha.


LOVE U ♥


Kommentarer
Postat av: bästavän <3

JAG ÄR MED I BLOGGEN! I LOVE IT!



btw, kan du lägga ut denna bild på fejjan? jag tycker den är lite söt sådära :)



ps. TACK för att du finns.



JAG ÄLSKAR DIG PUSS!

2011-04-23 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0