En bra kväll hemma

Rastlös en fredagkväll, men ändå glad att vara hemma & bara ta det lugnt med familjen. Bakade en kladdkaka som sysselsättning, till gästerna som kommer imorgonkväll. Det är lagom kul.
Härligt också att vi har skaffat en ny bärbar dator till nedervåningen som är supersnabb att surfa på, så kan man fresta sig på påhittiga bakbloggar!
Är otroligt nöjd med mig själv efter ett riktigt bra styrkepass på Friskis direkt efter skolan, MVG i svenska nationella, och att jag fått så himla mycket idéer till den långa svåra livsåskådningsuppsatsen.
+ att jag har världens vackraste vänner jag älskar. Tack att ni finns! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa - if you never try, you'll never succeed!

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

2011-04-02 @ 15:21:14
URL: http://lizaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0