Dubbelpass

Träning x2 idag.
Körde ju löpning i eftermiddags, vilket gick riktigt bra! Två varv blev det, och det flöt på. Kände att jag faktiskt har konditionen. Blev hellycklig för varje steg som togs i språng. Ni skulle sett mitt smile när jag satte första foten på stigen som leder in till spåret, Lukten av barr, solen & blommorna runt om. Sann lycka!
Komma hem, sätta sig på golvet i uterummet & måla naglarna. Helt okej måste jag säga att det var, om jag får underdriva.
Sedan blev det ett pass på F&S, en medelpass vid halv7. Egentligen ska man ju undvika att träna dubbelt, låta musklerna vila. men jag orkade ta ut mig ordentligt på passet också, och det var riktigt skönt.
Så känner man att kroppen pallar, kör på! Har man redan tränat samma dag är det egentligen ingen kris ju! Njut av våren då istället!

Lycka idag.
Nu blir det att skriva på livsåskådningen. Faktiskt riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0