A garden Collection

Om jag inte går ut och träffar Oliver eller någon annan vän, ska jag nog fortsätta med lite plugg. Det gick riktigt bra när jag höll på innan träningen, och när man vet att det går bra är det inga problem att fortsätta för mig!

Nu ska jag plocka fram några myskläder för kvällen, och föna håret. Tror jag ska borsta tänderna också, fick ett väldigt sug efter tandborstning (om ni undrade)

Jag borde också kolla igenom hemsidan för skolan, känns som jag inte har så bra koll på nästa vecka, skolmässigt... Glömde kolla det när jag skrev i kalendern.

Förretsen här kommer ett par bilder från min lilla trädgårdsfotografering för två veckor sen. Har inte hunnit rotera och fixa de jag tog igår med tema höst...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0