Mysfredag för fulla muggar!

Fy skäms för min uppdatering idag! Men jag har haft en riktigt mysig dag istället, och bloggen har inte fått se mycket tid...

Efter en skön fredags-skoldag, kände jag för att slösa pengar på en riktig fika! Blev en rejäl morotskaka & smoothie på Wayne's Coffee med Frida och Mikaela! Sedan hängde Frida med hem och vi spelade & sjöng med piano och gitarr, pratade lite om vårt födelsedagsfirande som vi planerar tillsammans mm.

Efter middagen cyklade jag ner till Bippen och kollade på Oliver & hans lag på deras fotbollsmatch, som slutade i 2-2. Mina fossingar blev verkligen iskalla, så nu har jag bara suttit hemma och tittat på Alice i Underlandet med mamma, och mumsat mormors hemgjorda plommonpaj med glass och choklad i fårskinnstofflorna.
Nu blir det lite läsning i sängen innan jag ska sova!
Godnatt, sov riktigt bra nu, lördag imorgon, än är inte helgen slut! (-:


Sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0