Iväg på fotboll...

Har just kommit hem från en cykelpromenad då jag har postat ett kuvert och fotat en hel del.
Känns dock tyvärr som inspirationen inte var på topp idag, men några bilder blir det som hamnar här ändå!

I racerfart har jag bytt om till matchkläder och nu tuggar jag i mig en baguett med en bit brieost. Åt en enorm frukost med yougurt & äppelbitar, müslimix, ägg och knäckebröd. Men man måste få i sig massa energi ändå inför träning. Särskilt som jag redan är slit i kroppen efter flera tuffa dagar fysiskt.

Ska slänga ner ett äpple i träningsbagen nu, och knalla iväg till samlingplatsen.
Sedan ska jag göra mitt bästa för att hjälpa ett annat lag till seger,
TAGGA TJEJER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0